Ensam hemma

2 Maj

Idag är jag och hunden ensamma hemma. Mannen och barnet är borta på äventyr och jag har slagit på datorn, ordnar, fixar och surfar runt. Jag minns inte ens när jag satt så här länge framför datorn senaste och jobbade. Åh, vad roligt och vad mycket spännande det finns att läsa och lösa på internet.

Åh så spännande! Idag känner jag mig inte som en insnöad mamma med rufsigt hår och påsar under ögonen, utan som en kvinna i karriären med livet framför. (Och hjälp så mycket ansvar!)

 

Kommentera

