#blogg100 goes 2014 #1

1 Mar

Nu har ytterliggare en omgång av #blogg100 dragit igång. Jag vet inte riktigt hur det gick för mig förra året, jag räknade inte exakt, men det var inte eet som var det viktiga. Det viktiga med utmaningen är att man kommer igång att blogga igen. Blogg100 hjälpte mig verkligen med det förra året, det har varit rejält stiltje på blogg fronten över vintern hos mig. I stället har jag läst några av mina vännners bloggar, och andra intressanta bloggar.

Klistermärkena från förra årets bloggträff sitter kvar på dator och telefon. Nu kan jag säga att det är en pågående utmaning istället för att det är någonting som var. Nu kör vi!

Kommentera

