Flera saker jag inte längre behöver.

20 Jan

19. #USB-minne: Jag hade en hel hög med USB-minnen. Nu har jag bara sparat de bästa. De andra skickades till behövande.

20 #papper. Papper som suttit i en pärm sedan 1993- och samlat damm har nu fått åka till pappersåtervinningen … detta har inneburit att hylla med pärmar inte längre bågnar av tyngd utan här många pärmar lättare och ger ett sånt där modernt luftigt intryck!

21. #blommor. Jag har gjort mig av med små torra gröna växter och mest bara blivit stående och valt att bara spara de krukväxter som jag faktiskt tycker om.

22. #böcker. En trave böcker som jag sparat ”bara för att” fick se sig om efter ett nytt hem.

23.

 

Kommentera

