#Elvisp

26 Sep

Som ting nummer #10 i Crop100 valde jag att göra mig av med mina elvispar. Vi hade två, och då har jag tidigare gett bort två. Syster min fick vår ena elvisp och den andra jag hade lade jag i kyrkan.

Sedan vi fick vår KitchenAid så har jag inte använt elvisparna ens en hand full gånger. Om det ens är så många. Jag tyckte i vilket fall som helst att det var en onödig pryl i mitt kök. Jag har ju både en shakeren smooth chopper, en matberedare och en KitchenAid som alla fyra kan hjälpa mig vispa på olika sätt, så vad ska jag med elvisparna till? De tar ju bara plats. Dessutom kan man ju alltid vispa för hand, vissa anser ju att grädde är godast så.

Kommentera

