#6 Flyttkartonger med blandat innehåll.

19 Aug

Jag har haft bloggsemester.

Jag har flyttat.

Jag samlar på mig nya saker, och jag skänker bort saker precis som jag tänkte genom Crop100. Jag har idag fyndat en Stokke Tripp-trapp-stol för 100:- via en köp/säljgrupp på facebook, men har två flyttkartonger med saker på verandan som jag ska skänka bort (#6).

Och så ska jag gå igenom vad jag har att sälja på höstens Klädbytardag i Alunda.

Välkommen dit, jag hoppas på att göra många fynd inför kommande förskolestart.

Bild

3 svar to “#6 Flyttkartonger med blandat innehåll.”

  1. jennyskaffekaka 20 augusti, 2013 den 09:45 #

    välkommen tillbaka från semestern… saknat dig!

  2. fridasform 24 september, 2013 den 10:33 #

    Och oj vad jag fyndade! Alldeles väldigt mycket.

Lämna en kommentar