Efter #blogg100 kommer #crop100

26 Maj

Jag håller fortfarande på och avslutar utmaningen #blogg100. Jag klarade inte 100 inlägg 100 dagar i rad. Alltså får detta bli ytterligare en skampost i den utmaningen, men jag tänker kämpa mig till 100 #blogg100-märkta inlägg om det så tar 200 dagar.

Och skam den som ger sig, nu ger jag mig an nästa utmaning – #crop100. Gör dig av med hundra saker på 1 år. Det borde jag rimligen klara och med en annalkande flytt hoppas jag det blir extra enkelt. Men frågan är vilka reglerna är.

Jag undersöker och funderar och återkommer. Deal?

 

Kommentera

