Lotten – vinst eller nit?

19 Apr

Jag brukar följa Lottens blogg. Den är ibland väldigt intressant, ibland inte. Ibland väldigt rolig. Ibland inte. Det mest fantastiska med Lottens blogg kommentatorsbåset. Ja, det kallas båset, för det räcker inte med att bara säga kommentarerna om kommentarerna till Lottens inlägg, och det lever sitt alldeles egna lilla liv.

Det finns bara ett problem, eller två lite beroende på hur man ser på saken.

Det är så roligt att läsa kommentarerna att man (jag, alltså) slukas upp av dem och varken hör eller ser något annat, men problemet är att det är så många och att jag omöjligt hinner och sällan orkar läsa alla. Ja, om det inte råkar sig så att jag läser de första redan tidigt  på morgonen och sedan håller mig ajor under hela dagen, men si det har jag ju inte alltid (väldigt sällan, alltså).

Dessutom får jag lite ångest. Det är knappt så jag vågar lämna en kommentar i Lottens bås eftersom både båsägarinnan och besökarna där är riktiga skrivregelskännare och petiga som få, medan jag slarvar och slinter både här och där.

Ett svar to “Lotten – vinst eller nit?”

  1. Lotten Bergman 13 maj, 2013 den 23:14 #

    MEN JAG VÅGAR JU KOMMENTERA HÄR!!!

    (Oj, det var inte meningen att det skulle bli versaler. Men nu ser det ju jättebra ut: som om jag uppbragt vrålar bort all prestationsångest. Okså kann man ju skrifva på dettta hära viset om man vill ju.)

Kommentera

