Dagen

2 Apr

Sedan två veckor testar jag att ha Dagen som tidning, jag får ha den gratis i en månad. (Testa du också!). Dagen är inte ny för mig, jag har prenumererat på tidningen tidigare och jag tycker att den är intressant och att det är bra att följa diskussionerna i den. Idag blev jag uppringd av den trevlig TM-säljare från Dagen som faktiskt hade ett riktigt bra erbjudande, för 99 kr/mån så skulle jag få tidningen hem i 10 månader. Det bästa var att jag inte var tvungen att säga ja nu, utan att jag skulle få hem papper att fylla i och skicka tillbaka om jag ville nappa på erbjudandet, annars så skulle jag bara maila Dagens kundcenter innan mina sista 10 gratis dagar tar slut och meddela att jag inte längre var intresserad av att fortsätta. Det gillade jag.

image

Dagens Dagen

Däremot så ogillar jag skarpt deras mjuka betalvägg, så jag klickar väldigt sällan på deras webbplats. 

Kommentera

