Gjorde som alla andra

19 Mar

Idag tog jag mitt barn och gjorde som alla andra föräldrar gör, åkte till Leos Lekland (de är bättre på lekland än på hemsidor) i Uppsala. Det var premiär för oss där och jag kan förstå att det är populärt, men jag ska undvika lördagar så långt det bara går då det påstås vara överfullt. Vi hängde nästan på låset och var där strax efter klockan 10, och åkte hem och åt lunch. Precis lagom en tisdagsförmiddag. Vill du ha mer valuta för entrépengen så kostar du på dig att köpa lunch där och stannar hela halva dagen, men då ska nog barnen vara lite större än den jag hade med mig och de barnen övriga i mitt sällskap (en var fyra år och han var salig!)

Kommentera

