Rätt dag eller rätt datum?

17 Mar

Den här bloggen blir mer och mer av en livstilsblogg än en formblogg. Det är mitt liv som är så för tillfället och därför blir det så.

Alla min inlägg i utmaningen #blogg100 kommer inte på rätt datum, men utmaningen var 1 inlägg om dagen och inte ett inlägg i hundra datum framåt, så därför bloggar jag när min dag börjar eller tar slut och ibland tar en dag slut när den redan gått över i nytt datum. Trots detta så tycker jag att inlägg av sådan här karaktär är väldigt spännande. Jag önskar verkligen jag hann läsa fler inlägg än vad gör men, som jag sa, det är så här mitt liv är just nu.

Kommentera

