Många ideer men ingen överaskningsfrukost

7 Mar

Idag  har jag haft huvudet fullt med inlägg. Jag har ofta tänkt det där är ett inlägg men eftersom jag haft fullt upp hela dagen har jag inte hunnit skriva ner mina idéer. Känns surt nu när jag sitter och funderar på vad jag vill delge er i dagens blogg-100-utmaning.  Det jag vet, är i alla fall att en av ideerna handlade om att jag har skickat en annons till tryck idag, utan att då veta om jag har haft rätt inställningar eller ens rätt storlek på annonsen. Vilket gjorde att jag skämdes lite.

Nu har jag kommit hem och kontrollerat både annonsens storlek (100*35 mm) och sett att den stämmer ganska så väl med Annonsnytts spaltmått (dubbelspalt 99 mm) och beställarens önskemål om höjd (30 eller 35 mm) känner jag mig genast mycket lugnare.

Lugn har jag idag blivit två gånger av att prata med en god vän samtidigt som en annan god vän har gjort mig på fantastiskt bra humör idag. Det enda jag saknar är att ge vännen som fyller år idag en överraskningsfrukost som vi hade planerat, men att åka till Montréal bara för det blev för dyrt.

Klädbtardagar i alunda

Klädbtardagar i Alunda

Kommentera

