6 Mar

Igår obloggade jag med filt, på grund av trötthet. Jag noterar ytterliggare en skampost till min lista med missade bloggdagar. 

Nu har jag börjat få fart på mitt Instagramkonto också, eller fått fart och fått fart, det är mer än en bild i alla fall. För alla er som tyckte att jag var social på sociala medier tidigare, nu får ni ännu mer vatten på er kvarn.  Jag tycker att det är spännande att sätta mig in i och använda. Jag är fortfarande i sätta-mig-in-i-fasen,  men så sakteliga kommer det fler och bättre bilder och uppdateringar.

Egentligen borde jag väl vara den som har stenkoll på sånt här men som föräldraledig har jag prioriterat annat, men nu är det dags att förbereda sig för arbetslivet igen, så jag har mycket att ta igen.

 

 

Kommentera

