Igår är idag är idag igår.

28 Feb

Nu är det så att klockan är över midnatt, men eftersom jag fortfarande inte har gått och lagt mig är det fortfarande onsdag för mig, och inte torsdag som klockan visar, därför räknas det här inlägget för den 27 och inte för den 28 februari. Bara så att ni vet.

Nu sitter jag och varvar ner efter att precis ha kommit hem från ett styrelsemöte. Innan det hann jag med både att baka kakor, muskotsnitt, som ser ut som kolakakor men inte alls smakar kola utan muskot och kanel och baka en limpa. Jag hann missa bussen två gånger och gå en sväng med hunden och fika på stan med bästaste vännerna. Jag hann även med ett kort besök på 26-årsfika, där jag drack kaffe ur små söta kaffekoppar mer rosa blommor på.

Go natt!

Kommentera

