Kaffe, choklad och Bleak House.

24 Feb

Idag, efter maten slog jag till och bryggde en espresso i min (läs: vår) espressobryggare. För att vara helt ärlig så var det första gången, trots att jag (läs: vi) fick den i bröllopspresent nov. 2010. Jag skäms lite för att jag inte använt den tidigare faktiskt, men GOTT blev det, kaffe hade jag ju trots allt köpt färskt.

Bild på toblerone

Toblerone

Bildkälla: www.chocablog.com

Idag har jag suttit som klistrad framför TV:n. På kanalen Axess så visades i morse serien Bleak House, jag missade första halvan av första avsnittet och sista ett och ett halvt avsnittet. Nu måste jag se dem med. Och när jag säger att jag satt som klistrad, så menar jag verkligen det. Jag satt längst fram på soffkanten, rak i ryggen och det var inte långt ifrån att jag satt med hakan på bröstet. Helt fast var jag. Fråga mig inte varför.

Kommentera

