Obloggat leder till skampost.

23 Feb

Igår obloggade jag. Jag skrev ett inlägg men det försvann. Så är det att vara småbarnsförälder. Tydligen så får man lära sig det den hårda vägen.

Vi får ta en skampost på det. För mig innebär det att jag inte avslutar utmaningen #blogg100 när vi nått den officiella 100:e dagen utan snällt fortsätter med ett inlägg per dag tills jag kompenserat för de dagar jag missat. Idag är jag uppe i tre missade dagar.  Livet liksom kom emellan.

____

Om ni mot förmodan är intresserade av att veta så har jag idag haft förmånen att umgås med familj, goda vänner och gud. Nu hade jag velat sjunka ner i soffan med senaste numret av PING, men eftersom den ligger kvar i bilen (max fyra meter utanför ytterdörren) orkar jag inte gå och hämta den. För att följa #melfest på Twitter, det orkar jag inte.

Bild på skamfullt lejon

Nu är jag uppe i tre kommande skamposter. Skämmes!

Kommentera

