Fridasform på Twitter

2 Feb

Nu finns Fridasform på twitter.

Det innebär att jag har ett forum för långa inlägg och ett för korta. Exakt hur jag kommer jobba med twitter är jag inte på det klara med än, men nu har jag i alla fall makten över mitt namn.

Det finns så många olika flöden, forum och verktyg för att synas, höras hänga med i disussionen, men hur ska jag administrera allt detta? Jag vet att det finns program där jag kan hantera twitter och facebook och andra flöden men jag vet inte vad de heter och hur de fungerar. Det blir en annan dags läxa. Att på riktigt sätta sig in i twitter får räcka för ikväll.

 

 

Kommentera

