Att hinna blogga.

1 Feb

Andra bloggare i bloggutmaningen #blogg100 delar i vår Facebookgrupp om hur de har svårt med inspiration eller hur de har hur mycket inspiration som helst.

Jag tycker inget av dem är ett problem, det stora problemet för mig är att få tid att sätta sig ner och skriva. Hur i all sin dar hinner ni?

Nog för att jag brukar skriva listor på vad jag har att göra en vanlig dag,  men jag kanske ska börja göra lite mer som Clara, och tidsbestämma min listor. Eller vad tror ni?

Snart ska jag börja blogga på riktigt här på Fridas form, om det som det är tänkt att jag ska blogga om. Först ska jag bara få in rutinen, och hitta tiden. 

Kommentera

