Banankakan – ingen hit.

29 Jan

”Ett inbäddat youtubeklipp är också ett inlägg”
Ungefär så känns det idag.

Igår klarade jag av Banankakan, från mitt  Sju sorters kakor-projekt.  Jag har gjort den förr, och precis som jag mindes så är det ingen favorit. Alltså, kakan är god, men, det smular så förskräckligt och kakskivorna håller inte ihop.Som plåster på såren bakade jag idag Källarfranska enligt gamla hederliga Vår kokbok, ett lättbakat recept.

 

 

Ett svar to “Banankakan – ingen hit.”

  1. Jenny 30 januari, 2013 den 08:05 #

    Hej du.. vad roligt jag läste .. barnkanalen-ingen hit, han tänka vad har det med kakor att göra… *asg* känner mig lite som en idiot nu när jag fattat det stod banankaka…
    hoppas allt är väl. KRAM

Kommentera

