Måndag eller omåndag.

28 Jan

I vanliga fall älskar jag måndagar men idag känner jag inte alls för att ha måndag. Därför sitter jag, barnet och hunden i soffan och väntar på att vi ska känna för att sparka i gång veckan. Måndagar brukar jag vara så där äckligt huslig med tvätt, brödbak, städ och promenader. Idag känner jag mest för att fördjupa mig lite i designprogrammen, men det kräver att barnet sover annars så får jag inte ha datorn i fred, och det gör han inte nu, så det kanske får vänta till eftermiddagen.

 

Ett svar to “Måndag eller omåndag.”

  1. Jenny 29 januari, 2013 den 13:32 #

    titlihoo!! som du kände igår har jag kännt idag, drog täcket över huvudet och sov bort typ hela dagen (utan barn) skönt, välbehövligt och lite irreterande att inte fått ngt gjort.. 🙂 hur blev din dag ? kommer läsa här typ varje dag.. stor kram till dig vännen

Kommentera

