En sommarkväll

29 Jun

Ja det var en kväll i juni då när sommarn är som bäst. Jag kryper upp i fladdermusen med filt, fika och sista boken i den serie jag läser nu. Ett värdigt avslut på en fantastisk dag.

image

Min balkong, inte perfekt men mycket trivsam. Tycker jag.

Ett svar to “En sommarkväll”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pinnstolssamtal « fridasform - 18 augusti, 2012

    […] (ja, jag har köksmöbler på balkongen, det fungerar bäst så.). För trots att jag har en mysig hörna på balkongnen med fåtölj, blommor och annat mys så sitter jag bäst vid bordet. På en […]

Kommentera

