För syster tog studenten!

14 Jun

Härom veckan tog min lilla syster studenten och jag är en mycket stolt storasyster. Men hjälp nu är vi stora på riktigt!, eller riktigt och riktigt, vi har i alla fall tagit studenten. Nu ska vi bara lyckas ta examen också; lilla syster ska skramla ihop lärlingstimmar, syster har ett år kvar och jag  har min ex-jobbsrapport liggandes ofärdig här på köksbordet. Det återstår att se om jag lyckas få den klar före mina systrar. Jag har ju ägnat mig åt andra väsentligheter i stället för att skramla ihop till det där examensbeviset.

Jobbat lite grann, pluggat lite grann …

imageLilla syster på väg till sista dagen i gymnasiet, Studenten!

För övrigt har jag stekt plättar idag.

Kommentera

