Skit i kraven och bara skriv!

30 Maj

Vi började med ett fiasko, alltså kan det bara bli bättre. 

Fridas form, är mina tankar och mina drömmar. Min vardag och min fest. Efter att haft ett blogguppehåll på flera år så är det dags igen, och jag går från Misswar till Fridas form. Min ambition var att designa bloggens utseende och lägga upp ett par finurliga blogginlägg innan jag delade med mig av den. Allt för att verka så perfekt och professionell som möjligt. Det ledde till att kraven jag fick på mig själv blev så stora att det tog mig ett år att ens starta bloggen, och ytterliggare drygt två månader till nästa inlägg.

Därför lägger jag ner alla krav och börjar helt enkelt bara att skriva och dela med mig. Ni får vara med på resans gång, hur perfekt eller operfekt det än blir och oavsett hur många gånger bloggen ändrar utseende eller riktning. Har jag bara tagit det första steget så blir de andra så mycket roligare. Vad jag kommer att skriva om kan ni läsa om här.

Jag hoppas att ni som väljer att följa min blogg också delar med er, av era tankar och åsikter kring det jag skriver. Att dela med sig är så mycket roligare än att snåla.

”Dela med dig, eller snåla. En enkel fråga får man tåla.”
Lollo Asplund, 1983

Kommentera

